Szukaj na tym blogu

piątek, 8 marca 2013

SZalonA GRAFiczkA

fot. Michał Szwerc
 
Jestem grafikiem, nazywam się AGATA KĘDRA.
Zostałam zaproszona do napisania czegoś o sobie na tym blogu (co oczywiście jest wielce miłe), 
zatem to robię. 


Po skończeniu studiów (Kolegium Sztuk Pięknych w Kazimierzu Dolnym i Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie) z uporem maniaka starałam się unikać pracy, która ograniczałaby się do robienia tylko folderów i wizytówek. Udało się. Teraz imam się różnych projektów, począwszy od zleceń malarskich dla prywatnych osób, przez przygodę z tworzeniem gier komputerowych, tatuowanie i współpracę przy dużych malowidłach w Gdańskiej Szkole Muralu. Biorę też udział w wystawach graficznych, moim największym sukcesem było dostanie się na wystawę X Quadriennale Drzeworytu i Linorytu Polskiego w 2011 roku.  

                                                 Grafika projektowa: "Nie-dopasowanie"

grafika warsztatowa - "geometria sukienki" - prace zakwalifikowane na to Quadriennale


Bardzo lubię swój szalony tryb życia, który wiąże się z częstymi przeprowadzkami (aktualnie zamieszkuję w Sopocie, co wielce sobie chwalę), a także z nieco ekstrawaganckimi eksperymentami z własnym wizerunkiem. Przez to ostatnie zdarza mi się pozować do zdjęć przyjaciół i znajomych imających się fotografii. Z różnymi wesołymi efektami.

murale



malowanie na tablecie + ten kotek na muralu w zbliżeniu
 
  
tatuaże
 
Dziękuję wszystkim za przeczytanie mojej notki i wszelkich zainteresowanych współpracą w którejś z dziedzin, o których wspomniałam zachęcam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego wszystkim kobietom z okazji Dnia Kobiet!

fot. Jacek Dybek

 
fot. Szymon Brzóska

 Dziękujemy Agatko za zaprezentowanie swojej barwnej osoby w tak piękne kobiece święto!!!
 P.S. A to moje foto do którego artystka zgodziła się pozować:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz