Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lutego 2013

PASJA - sposób na życie

Witam
Dziś naszym blogowym gościem jest Aneta Dziedzicka, artystka, projektantka, stylistka, krawcowa....
Jak odkryła swój niezwykły talent opowie sama autorka prac:)
Zapraszam!!!!



                           Moja przygoda z szyciem rozpoczęła się dawno temu. Pamiętam czasy, gdy jako mała dziewczynka siadałam przy maszynie babci i próbowałam szyć ubranka dla lalek.
Jednak na poważnie szyciem zajęłam się po skończeniu podstawówki i wciągnęłam się na dobre.
Koleżanki w szkole zazdrościły mi takich umiejętności, ale często prosiły o dokonanie drobnych poprawek w ich odzieży, a rodzice wspierali finansowo jak tylko mogli. 
Wtedy jeszcze wiele materiałów zostało zmarnowanych, człowiek uczy się na błędach :-)
Jeszcze w liceum udało mi się zorganizować parę pokazów mody, podczas których prezentowałam ubrania, które uszyłam dla siebie, swojej siostry i koleżanek. 
Wyjeżdżając na studia rodzice zrobili mi prezent i kupili mi moją pierwszą maszynę do szycia. Jednak szycie zeszło na drugi plan, gdyż ciągły brak czasu doprowadził do tego, że do maszyny siadałam tylko w nagłych wypadkach.
Po kilku latach dzięki mężowi i koleżankom znowu wróciłam do szycia i sprawia mi to jeszcze większą frajdę niż kiedyś. Szyję ubrania, zabawki i wiele innych rzeczy, haftuję a także  wykonuję biżuterię. 
Moja pasja stała się moim sposobem na życie, a na prowadzonych blogach prezentuję i tworzę  co mi w duszy gra.


Zachęcamy do odwiedzenia blogów Anety, na których można śledzić jej rozwój artystyczny i kontaktować się z samą projektantką:
www.anetadziedzicka.blogspot.com  
www.dziedzicka.blogspot.com



 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz