Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 lutego 2013

Paulina - młoda artystka i modelka


Mam na imię Paulina, mimo tego jak wyglądam na jakichkolwiek zdjęciach, czy na 20.. czy co tam ludzie zawsze wymyślą, ja cieszę się jeszcze 16 rokiem życia :D 
Powyższe zdjęcia z ostatniej sesji.. polubiłam pozowanie przed aparatem i w sumie podoba mi się to :)
Cały czas czekam też na swój sprzęt, który może kiedyś dostanę i sama stawie się na miejsce fotografa, ale to nie wyklucza tego, że będę nadal pozowała do zdjęć, LUBIĘ TO.
Zdjęć mam bardzo dużo.. nie wiem czego to jest przejaw ?.. może dlatego że lubię rysować postacie, portrety, uwielbiam rysować ludzkie ciało od komiksowego po realistyczne detale, i kreuję to też na swoich zdjęciach.. dodając do tego przerabianie ich.
 
Chodzę do Liceum Plastycznego w Zamościu im. Bernarda Morando, nie bez powodu wybrałam tą szkołę, ponieważ zawsze wiedziałam, że coraz większy brak ołówka, cienkopisu.. a nawet pędzla... w jakimś liceum ogólnym mnie dobiję i wiedziałam że sobie nie poradzę. Tymczasem przebywając w tej szkole pogłębiam
swoje zainteresowania bo na prawdę warto, mimo że jest ciężko.. ale nigdy, nigdzie nie będzie łatwo prawda?  
Ja osobiście mam bardzo rozproszone pasję, i nie wiem do końca co tak na prawdę opisać.. 
Mając na względzie to że kształcę się jako plastyk.. interesuję się w tym momencie malarstwem akwarelowym.. i w sumie technicznie jest to bardzo przyjemne i łatwe dla mnie.. nie odstępuję przy tym od cienkopisu.. pokochałam łączenie tego razem, bo efekty są naprawdę miłe dla oka.
Inspirację w takiej technice czerpię ze wszystkiego, grunt to wyrobić sobie kreskę :) 
kreskę która podkreśla akwarele :D

Dziękujemy Paulinie za zaprezentowanie swojej osoby. Życzymy sukcesów!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz